fredag, mars 30, 2007

Inte-net

Jag måste ha världens konstigaste internetleverantör. Varje gång jag inte betalar min räkning i tid så stänger dom av min internetacess.Hur ska jag då kunna betala räkningen?förstår dom inte att dom skapar en ond cirkel genom att göra så? Jag hade gärna betalat min interneträkning men nu kan jag ju inte inte det, folk kan vara så himla korkade ibland.Men det är lite sött.

Dessutom hade jag fina bilder på när jag helrenoverade mig själv med raklödder i ansiktet och fötterna i löddrigt fotbad, men nu kommer ingen få se dom för datorn på jobbet har ingen blåtand. Skärp er Com-hem!

2 kommentarer:

Schmarro sa...

du kan alltid testa att ta med bankdosan till jobbet eller betala räkningarna i tid. wintertidh.

Staffan sa...

Gött Wille! Tack så mycket för ditt fina kalas senast, och härligt att se dig här på world wide web.

/en trogen läsare