lördag, januari 03, 2009

Läsbart

En onthetopofmyheadlista över böcker jag läst än så länge i Thailand men jag känner att jag missat några för jag har gett bort så många.

Confessions of a Shopahollic(fråga inte)
A Shopahollic in New York(nej på riktigt, fråga inte)
Du har inte rätt att inte älska mig (stal, snyggt omslag)
Carter beats the Devil (älska)
Narrow Dog to Carcassone (meh)
Lång väg hem(biografri av en barnsoldat från diamantkriget i Sierra Leone, komplimenterad av att dom visade Blood Diamond med Leonardo Dicaprio på bussen till Bangkok)
Then we came to the End(Lite som Jpod fast mörkare och om en reklambyrå)

Böcker jag läser just nu
Biografi över Genghis Khan(orkar inte gå upp och kolla titel)
Company of Spears (historia, Zulukrigen i Afrika)
Memory of running(precis börjat)
Club Dead(för jag kollade klart på True blood för en månad sen)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du borde läsa The Beach, handlar typ precis om sådana som dig.

bi - satsen sa...

ah ja vet psis