torsdag, oktober 23, 2008

There was a dream that was Rome

När jag var liten var min dröm att åka till Disneyland/Eurodisney/Disneyworld. Min dröm gick aldrig i uppfyllelse och med åren svalnade glöden i min mage för det magiska landet. ' Ah.. ännu en dröm som inte går i uppfyllelse, sånt är livet' , tänker du, men g-u-d vad fel du har. Nu brinner det nämligen i pojkhjärtat ska du veta. Jag har kommit på, eller rättare sagt så upplyste Oscar mig om, att det finns ett Disney Land i Tokyo. Inte bara det det, det finns nästan TVÅ. Ett vanligt och ett vattenland på nåt sätt. Jag ska uppleva skiten ur båda två om vädret tillåter.

Man säger ju att man skalar morötter. Men har egentligen moroten nåt skal eller är det bara den yttersta biten som hårdnat, som en häl ungefär?

ps. Nästa tisdag åker ja. Alltså inte nu på tisdag utan tisdan efter.om 12 dar ungefär.ds

1 kommentar:

Schmarro sa...

Den 4 november, lite av en spezielle dag kanske. Jag räknar iaf ned.