onsdag, september 05, 2007

Det här med ny teknik.

Det är kass.Så var det sagt. Idag skulle ja å PippyD och Håkanbråkan kolla på "upp till kamp" på håkans projje. Vi skulle streama från SVTs hemsida. Det funkade inte. Det blev hackigt hela tiden. Hata, hata hata internet. Det är bara att stänga ner hela skiten. Det är ju uppenbarligen trasigt. Det kanske märks att jag fortfarande inte snusat. Däremot så äter jag sjuka mängder godis och chips för att mildra mina nikotinbesvär. Idag har jag ätit typ 2 dubbeljapp, en plopp, en påse poly, en påse chips(inte en hel). Dessutom har jag träningsverk eftersom jag äntligen lyckades komma in i gymmet på jobbet igår efter att blivit blockad av Karatekid tre dagar på raken. Karatekid står inne på gymmet fullt påklädd och gör kator och tränar på Tranan och rundsparkar och handkantsslag varje gång jag ska träna. Och eftersom jag inte vill träna bland folk utan ensam som Batman så har jag inte kunnat komma åt eftersom jag inte vill riskera att få en roundhouse i bakhuvet vid varje situp.

Camilla skällde på mig för att jag tränade. Hon tycker det är töntigt. Det är ju töntigt. Det är bara svennebanananer med orange solariebränna(nu kommer nån som kännt mig länge och bara 'men uuuh wille, solade inte du solarium förut' och jo det gjorde jag ju men man kan väl ändra sig) som lyfter skrot på gym. Men jag måste hålla upp en illusion av sunt leverne. Och dessutom behöver jag få utlopp få all överskottsenergi jag får nu när jag slutar snusa. Det här känns intensivt. Jag måste nog sluta skriva.NU.

Imorn ska jag ta en bild på allt godis som ligger vid mitt skrivbord på jobbet. Haha, mitt nya smeknamn skall bli Wille Wonka. Fast vi kollade precis på ett program om holländsk möbeldesign och Pippys roligaste skämt just nu är tydligen att "van der:a" folk. Typ jag blir "Wille Van Der Wintertidh".Så imorn blir jag väl "wille van der wonka". NU.

5 kommentarer:

Magnus sa...

men wille, förr i tiden brukade du ju sola ganska mycket solarium.

Anonym sa...

äh, tyst mä're

Cidden sa...

Du går nu under namnet Wille van der Ronka. Pga all överskottenergi du måste göra av med.

Anonym sa...

wille wonka har du varit rätt länge. lika länge som solandet

bi - satsen sa...

nähä.inte då. helt nytt och fräscht är det. Dessutom känner jag ingen mikaela så det kan du inte veta!