torsdag, september 10, 2009

Sånt jag fnular på när jag ska sova

Jag skulle kunna vara rik just nu. Snuskigt rik. Om jag inte bara vore så lat. Anledningen till detta är att jag kommit på ännu en fantastisk film som om några år kommer snappas upp via jordens biomorfiska fält av en kokainberikad filmproducent och släppas på den globala marknaden som 2015 års stora kassako.
Eftersom jag vet att jag själv aldrig kommer slag i saken ska jag göra livet lättare för filmproducenten och nu ge bort iden alldeles gratis.

Titel : Miss Universum

Premiss:

Det är finalen i årets Miss universumtävling och amerikanskan *valfritt namn* står i rampljuset med tiara och blommor och har precis blivit utsedd till universum vackraste kvinna. På natten i hennes hotellrum dyker en mystisk främling upp och erbjuder henne att vara med i vad han kallar "det riktiga miss universum". Hon förstår inte vad han menar och tackar vänligt men bestämt nej. Han zappar henne med en zapppistol och hon vaknar upp på ett rymdskepp. HON SKA VARA MED I EN SKÖNHETSTÄVLING FÖR HELA UNIVERSUM. Kanske följer hennes zany småbögiga assistent med också för extra comic relief. Fantastiskt roliga äventyr följer i vimlet i skönhetstävlingen med alla dom andra tävlandena som naturligtvis är allt från groteska träskmonster till fågelälgar.
Kanske sitter hon i sminket och blir sminkad jättekonstigt för att sminkösen är utomjording och inte fattar hur en människa ska se ut.
Kanske träffar hon en snygg utomjordisk kille också.
Kanske lär hon sig en livsläxa för att hon varit dryg innan för att hon varit så snygg och hon får lära sig att skönhet faktiskt sitter i betraktarens öga genom att se alla dom andra skönhetsmisserna som från hennes smala mänskliga perspektiv ser konstiga ut.
Tänker att det även kanske finns nån form av konspiration bakom skönhetstävlingen som på nått sätt kan leda till universum undergång som hon kanske avslöjar.
Hursomhelst. Att den här filmen inte gjorts är ett jävla mysterium.

Vad väntar du på? GÖR FILMEN. Så blir du rik. MISS UNIVERSUM.

1 kommentar:

Schmarro sa...

tumme upp willieyryreyyy