tisdag, september 16, 2008

Idag är det sjukdag. Jag har sällan sjukdagar men eftersom jag jobbat intensivt så länge nu , tänkte kroppen att det var dags att smyga in lite förkylning när jag ändå inte gjorde nånting vettigt.

På min sjukdag har jag lärt mig följande

1.Det finns ingen Ö
2.Amerikaner röker crack
3.Amerikaner har aldrig tröja på sig
4.Ibland går man till jobbet ett par timmar även när man är sjuk
5.Det kan inte vara sunt
6.Tranbärsjuicen hade flyttats till en annan hylla; den var aldrig slut
7.Dagarna är väldigt långa om man inte jobbar
8.Nästa vecka ska jag till Prag.Där har jag aldrig varit.
9.Jag är var inte lika sugen på isterband som jag trodde att jag skulle vara
10.Ibland äter man saker fast man inte är sugen på dom och det är rätt bra

Jag tycker att det varit en lärorik dag; jag har ju inte ens listat vissa grejer, typ att dom hittat en ny sorts Leguan nånstans i skogen nånstans i världen. Det har jag lärt mig idag.Också.

Inga kommentarer: