tisdag, september 23, 2008

Vid dagens ände

Min dator brummar just nu lite mer än vad jag känner hade varit bekvämt. Vi är inte vänner just nu.

Alltså på riktigt, jag försöker skriva men den bara SUUUUUS SUUUUUUUS; känns som jag sitter på ett flygplan, exakt samma sus är det. På torsdag ska jag åka flygplan; då ska pippi å håkan å wille åka till Prag och lära sig dricka öl på tjeckiska. Vi kan väldigt lite om Prag men som tur var så har vi en guide i form av Christian som väntar på oss där. Han ska lära oss allt han kan om snitzlar å chevapchichi å det där åhmen gud vad heter det det tjeckiska ölet man alltid dricker alltså jag är ju dum i huvet det står helt still vänta ska försöka googla det här är ju löjligt, haha! nu kom jag på innan jag googlade, Staropramen förstås.

Och allt annat som är bra och välkänt med Tjeckien och Prag ska vi förstås också ta oss en liten titt på.



Ps. Jag glömde nyckeln på jobbet idag så jag var tvungen att gå tillbaka och hämta den. Ds.

Ps2. Det var det jag egentligen hade tänkt skriva om men så kom det här med flygplan upp och jag började tänka i dom banorna och det gick ju ändå tydligen att sammanfatta med en mening. Ds2.

Inga kommentarer: