torsdag, september 25, 2008

Men..men..bajen då?

Jag kan två trick. Idag har jag använt mig av båda. Mitt första trick är att boka hotell på fel datum, och mitt andra trick är att fylla nessecären med schampoo från en en illa stängd schampooflaska.

Det är inte helt mitt fel att hotellet var felbokat eftersom jag antog att länken tobbe skickade till mig var inställd och klar på rätt dagar, men men, man kan inte lita på någon nuförtin och vi har fått ett nytt rum och jag har avbeställt det gamla med förhoppningen att vi får våra surt förvärvade pengar tillbaka.

Skämt vi har dragit än så länge:

We would like to Czech into your room please

Can we have the Czech please?

I can doubleCzech if you want

Äh, ta dig i Pragen nu.


Tobbe spelar Mattias Alkberg på sin laptop, Håkan försöker febrilt få upp en vinflaska genom attt trycka korken och jag har långt gående planer på att dra igång Torsk på tallin i bakgrunden för att skapa en vänlig och stämningsfylld ljudkulliss.

Klockan sju möter vi Christian för våran första upplevelse i den tjeckiska natten.

Ps. Rasbiologen i mig vill bara tillägga att jag tänkte att människorna här skulle vara mer ryskt slaviska men dom är mer åt det tyska hållet. Ds. Fast dom pratar fortfarande som borat. Ds2.

Inga kommentarer: