tisdag, november 04, 2008

En helt vanlig dag i tyskland

Jag tror att möjligheten att fälla tillbaks stolarna är ett test. Ett sätt för världen och flygbolagen att mäta sina kunders moraliska och världsliga värderingar. "Är mitt eget välbefinnande mer värt än min medmänniskas?". Resultatet av testet är skrämmande.SKRÄMMANDE.

Så ni kan ju ge pengar till fattiga barn i afrika, rädda ungdomar från drogträsket och hämta kattungar ur träd; men en sak ska ni ha väldigt klart för er. Jag och världens samlade flygbolag håller ögonen på er. Och ögonen dömer er.

Förövrigt sitter vi på flygplatsen i frankfurtt just nu och ska göra så i 6 timmar till så jag är lite gnällig.

hej svej leverpastej

Åh det var en sån himla gulli soldat på restaurangen vi åt på. Han hade full krigsmundering och hade typ kommit hem från ett krig nånstans och var jätteglad och jättefull och satte sig hos oss och pratade högt och sluddrigt och närgånget som fulla människor mitt på dan gör men vi var så trötta och lite rädda för att han skulle flippa och skjuta oss så tillslut gick han och satte sig vid ett bord längre bort och såg ut som en lessen hund. Då skar det till i hjärtat. Om jag ändå inte vore så rädd för fulla soldater.

Inga kommentarer: