måndag, november 17, 2008

En sån smärta



Det konstiga med den här bilen är att bredvid Oscar där till höger satt egentligen Tomoko, men hon försvann på nåt konstigt sätt på bilden och vägrar förklara hur. Kanske en vampyr.






Jag har sträckt ryggen/nacken för att jag är en idiot. Resultatet är att jag lever i en värld av smärta. Men jag lever också i en värld av mycket annat. Disneyland tillexempel. Jag tänker inte ens försöka förklara hur det var, jag försökte förklara för Lisa mendet slutade med att jag sa "Det var som att vara inne i 10 filmer samtidigt" och jag tror inte hon riktigt fattade vad jag menade; vilket iofs inte är så konstigt. Iallafall.

Såhär såg det ut lite granna.

1 kommentar:

Schmarro sa...

jag fattar exakt vad du menar med det. det var väl inte så svårt. jag kan ta på mig att förklara för lisa.