lördag, november 01, 2008

Ren Information

Febern greppar mig. Alltså resfebern. Jag har spenderat veckan med att försöka hinna träffa vänner jag inte sett på väldigt länge och fixa iordning allt inför flygning.Updaterat Yen-kursen en gång i timmen för att se om ekonomi-gudarna gjort mig en tjänst och samtidigt hållt två getögon på tokyovädret.

Ikväll var vi på Vernissage och tittade på Christians senaste verk. Det kliade i fingrarna att ha en Saldert på väggen men med den ekonomiska grisen(asså jag trodde aldrig på riktigt att jag skulle bli påverkad av sånt här, men nu när jag är EA-drone så ligger en del av min rikedom i aktier som just nu ligger rätt bottennoterat)
så får det nog vänta så att jag inte blir strandsatt där borta på andra sidan världen och måste sälja mig som lady-boy.

SÅ MYCKET jag ännu inte gjort. Inte vaccinerat. Inte hämtat mina glasögon. Inte storstädat klart, fast jag började nu ikväll och ska göra klart imorn för då kommer en tjeja som ska hyra min lägga när jag är borta. Måste städa bort alla skelett ur garderoben.

Om fyra dagar är jag i världens största stad. I 20 behagliga plusgrader. Ussäkta jag upprepar och skryter men jag behöver det här. Alltså inte skrytet, men bortresan. Men gud vad jag kommer sakna mina vänner som jag redan träffat för lite den senaste tiden.

Det här blev mer informativt än intressant. Men så är livet ibland.

Inga kommentarer: