torsdag, december 11, 2008

My life such as it is

Eftersom jag är i Thairand nu och inte gör så himla mycket mer än slappar så händer inte så mycket skrivvärdigt men några såna här vanliga saker gör jag på dagarna:

1) Hänger med min apa. Han heter Johnny Banana och bor dessvärre i en bur men vi är rätt bra buddies ändå.

2)Seglar Katamaran, jag har ju sjön i blodet va. Rob ba "ahmen GL att ni kan segla den där" men ja ba "mm visst, titta mig titta mig" och seglade skiten ur hela havet i raketfart.

3)Solar. Ansvarsfullt. Mycket solkräm och inte för långa stunder i solen för maximal opting.

4)ändrar flygbiljetter. Jag kommer inte hem till jul. Jag saknar er alla men det är så tråkigt att flyga att jag får ta och stanna här så länge jag kan när jag väl flugit hit. Kommer hem tidigt i februari.

Inga kommentarer: