lördag, december 06, 2008

phuket shipet

Nu sitter jag i det flådigaste rummet Phuket har att erbjuda; utomhusjacuzzi å allt. Dessvärre är det inte mitt rum utan rob å myodas. Mitt rum ligger ett par hundra meter härifrån och har en rosa disneybalkong med volanger. Mitt hotell ägs av italienare och är ungefär 10 gånger billigare än det här. Men mig går det verkligen ingen nöd på. Jag lyckades ta mig ifrån Patong med en läxa lärd och några tusen baht fattigare men nu har jag sällskap, bra hotell och lysande utsikter för framtiden. Tillochmed en vettig wifi-uppkoppling.

en fråga:

Varför får man russinfingrar men inte tillexempel russinlår?

en annan fråga:

Vems jobb är det att designa tshirtar med texten

"Good guy goes to heaven, bad guy goes to Pattaya"

Nån får betart fört.

1 kommentar:

Alex sa...

volanger o disneybalkong låter iofs skitcoolt.