lördag, december 13, 2008

Tänk om jag hade en liten liten apa

Jag HAR en apa på riktigt nu. Eller han är ju inte min i ordets allra strikaste bemärkelse men jag leker med honom varje dag flera gånger. I början var jag lite skraj för honom att kanske skulle bli aggro å bitas å så om man kom för nära så jag bara mata lite med banan på avstånd men nu har bi blivit scratch buddies. Jag började försiktigt lite granna på ryggen bara lite med ett finger. Sen nästa gång när jag kom dit så bara ställde hans ig mot gallret på en gång i värsta korsposen med ryggen uppkörd mot gallret väntandes på att bli kliad. Så då kliade jag mer och han bara UHUHUHUHAHAHA som apor låter. Åh sen stack han ut armarna genom gallret och jag vände mig på stolen jag satt på och han kliade MIG på ryggen. Men ha tröttnade rätt snabbt och ville bli kliad istället.

Jag har en apa. Börja gapa.gapa.gapa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Akta dig för HIV bara!