onsdag, april 11, 2007

godmorgon kära hus

Väcktes imorse inte i sedvanlig ordning av bacon som lagt sig på mitt huvud, utan istället av bankandet från glada hantverkare som utövade sin ystra konst.Jag tittade på klockan och dog när jag upptäckte att den bara var 6.DoubleyouteeEFF MATE??? Så jag fick ligga och vrida och vända mig till hantverkarnas mestadels percussion-drivna orkester.BAM BAM BAM BAM.....BAMBAM... tills klockan 8 då min klocka ringde och dom som på kommando slutade helt tvärt.Som i ett trollslag blev det tyst.Fast klockan var ändå 8 så dom gick ju säkert på lunch.

6 kommentarer:

Schmarro sa...

du kunde passat på att gå och träna på SATS när du ändå var vaken. det skulle jag gjort. men mina hantverkare kommer vid den sena timmen 07.00 så jag hinner inte.

Anonym sa...

hantverkare är du väl ändå van vid? DU som haft dem hemma så pass länge under hösten!?

bi - satsen sa...

mina hantverkare kom när jag sa till dom!KA-TSCH!KA-TSCH!

Carro, du kan ju alltid komma å träna på vårt fina gym på jobbet annars, vi har boxboll och rena handdukar!

bi - satsen sa...

hmmm undrar om anonymous är en sur granne till mig O_o

Anonym sa...

lyxproblem. jag vaknade av diarré imorse, och den har förföljt mig hela dagen... nu sitter jag och pular med text om en film jag hatade (volver), så kom inte här och tro!

Schmarro sa...

jag ska börja jobba på ert jobb. any day now. you just wait and see, bitch. ses ikväll!