lördag, april 07, 2007

Mordarnas stad

jag har kommit fram till att england ar komplett livsfarligt. Under min korta tid har jag blivit nastan overkord, skriken obsceniteter at och hotad pa gatan.Dessutom finns det ett tunnelbanestopp som heter Morden. I london ar alla kriminella knarkare som bara vantar pa ett tillfalle att sticka kniven i dig.Darfor har jag valt att spendera tiden ute pa landsbygden istallet.Det ser ut som en jane austen roman fast med andra klader. Vi bor i the clayton mansion med fasaner i tradgarden och vi dricker ol pa gamlemanspubar dar man sitter och lyssnar pa nar aldringarna berattar historier om varulvar och varnar en for haxor.Dom stanger dessvarre elva vilket tydligen ar en kvarleva fran krigstiden for att dom inte ville att folk i the TA, alltsa typ hemvarnet, skulle supa sig for fulla.Men jag ar ju inte the TA, jag vill bli for full. Ikvall skall vi dock till en mer hip och cool pub som har oppet anda till 1.Nar det stanger sa tar jag en taxi ner till debban sa ses vi dar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

äh det där med debaser, det verkar ju helt klart bättre med män som tror på det där med häxor.

Anonym sa...

jag tycker inte heller om london, det är alldeles för smutsigt där... fick du mitt sms eller? dj cazamataz; den cazmanske djävulen ska spela skivor i sthlm på fredag eller lördag, jag minns inte. då får du gå och lyssna. det är på ngt jävla stureplanshak.

Anonym sa...

du, du måste ju läsa min blogg också wille, för jag läser din hela tiden...

http://www.fotosidan.se/blogs/magnus/index.htm

men du kan inte kommentera om du inte blir medlem.