måndag, april 02, 2007

I will crush you!

Jag har gått för långt, jag har tappat det, jag står numera utanför alla sociala regler och förordningar.jag har börjat hota kvinnor jag inte känner! Precis nu för några minuter sen introducerades jag för en ny medarbetare på vårt team som "This is wille, he will be working with you", varpå jag vänder mig mot henne och hälsar med ett lojt "hello, wille"(jag tuggar även på ett plommon så jag är nog helt slabbig runt munnen) och sen kommer det oförklarliga.Jag gör det internationella pistoltecknet med handen och säger "and I will crush you".Vadå "I will crush you?" vad betyder det?och varför ska jag alltid använda pistoltecknet?det är David Brents fel.Men jag kan inte skylla "And I will crush you" på någon annan än mig själv. Jag vill ju inte krossa henne!nu tror hon att jag är en sån som krossar folk(och som dessutom utom använder pistoltecknet).Vi kommer aldrig kunna jobba ihop, jag måste säga upp mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

I have a crush on you, skulle du sagt istället.

Schmarro sa...

HAHA!

A sa...

YOU DID NOT??

Syndare sa...

haha, mycket skojigt. hon borde va glad oTACKSAM över o få jobba med en så skojsig pöjk såklart. det skulle jag ha vatt'..