söndag, juni 03, 2007

back in town.baby.

Ok, efter mycket om och men är vi tillbaka från dalarna.Det är massa jag vill skriva och visa men jag är trött.Här blir det några bilder sålänge iaf!På väg ner till dalhalla(haha, Dahlhalla eftersom papadahl är med på bilden)
I stugan på fredan när vi precis kommit fram till siljans strand.

Vi stannade 340 gånger på vägen hem för att handla antikviteter.Lenkan köpte den här jordgloben. Jag hittade en stringhylla.

Jag är randig.

Nu är det dags att packa upp.tackochhej leverpastej.



4 kommentarer:

Magnus sa...

söt tjej med jordgloben, en ny förmåga va?!

du är också söt, fast du ska nog ha lite skäggstubb tycker jag.
har du satt datum för 031-resa än? och hur är det med allting? jag har fortfarande tappat bort det gamla numret som du fortfarande använder.

Schmarro sa...

shit vad du hetsar om willes gbg-resa, magnus. maila mig på schmarro@gmail.com så ska du få willes gamla nummer så kan ni ringa och prata om saken. för övrigt kommer han ned i helgen så då ska du få hela ditt willebehov mättat och lite till. glöm inte att köpa födelsedagspresent.

bi - satsen sa...

hah! Carro-magnus 1-0!

jag kommer på freitag mangepange, och jordglobstjejen är Helena,Ukelelespelare i vårt band.

Anonym sa...

Din lilla mamma följer din önskelista inför helgen...och städar och fejar...hojala...Jag kommer även att lösa ditt stora sladdproblem på Söders höjder. Var så säker!Enligt väderkartan kommer solen att lysa som vanligt på din födelsedag här i Göteborg. Välkommen hem Wille!