lördag, juni 09, 2007

maktskifte i bloggen.

Hej!
Jag heter Magnus och idag är det jag som äger willes blogg. han fyller år idag så jag tyckte det kunde vara trevligt om han slapp sammanfatta sin förmiddag (eftersom jag varit med hitills). vi började med frukost som var god. fast jag kom lite för sent. men det gjorde nog inget och stämningen var hög och glad.
vi fick bacon och ägg, det var gott!
och apelsinjuice.

sen gick jag och wille och hälsade på alexander på hans jobb, han hade inte sålt så mycket så han var glad för lite sällskap. wille skrämde en kund genom att säga att alla kläder var fula.

sen åt vi hamburgerbaguetter och solade tills vi svettades. då köpte vi glassar och åkte vidare till kviberg. där fick wille övningsköra en stund och sen åkte vi hem till mig. där är vi nu och ska äta fisk innan vi går på hans kalas hemma hos lina.

jag har tagit bilder åt wille idag med, här är de:


En typisk göteborgsk mördarsnigel.

Wille pekar på en bra skylt.

Wille posar på en fotbollsplan.

Alex i sin affär, upptagen med att prata med sin tjej.


Här vågade alex inte gå ur affären.

såhär ser jag ut.

Wille posar i haga.

Alex och wille delar ett ögonblick av vänskap.

1 kommentar:

helenkan sa...

Hej Wille! Grattis på födelsedagen! Bacon och Pesto hälsar med till dig från min blogg. Jag trodde jag tog sönder ditt kök idag när jag letade kattmat, men jag gjorde nog inte det. En lucka bara föll ner. Men jag lagade det.
Oroa dig inte.
Hej kram!