onsdag, juni 13, 2007

Lisa ligger naken bredvid sin industriman.

Sist ut från jobbet igår och först in idag.I am a game developing machine.Hade jag fått välja hade jag vart nån annan slags machine kanske. Tillexempel ett rymdskepp.
Väcktes 07:10 av Imperiets mäktiga pukor i "saker som hon gör". Jag låg kvar i sängen och sjöng sömnigt tillsammans med Thåström.

Efter den spelade min väckarklocka:

1.Samson - Regina Spektor. Jag går upp och sätter mig i soffan
2.You cant handle me -Robyn. Jag reser mig och går och borstar tänderna.
3.Sanningsdan - Säkert . Jag börjar göra mig redo för att gå ner på stan.
4.Hurricane Gilbert - Håkan hellström. Jag börjar röra mig mot dörren men ångrar mig när jag inser att jag hemskt gärna vill sjunga med när han sjunger "visst känns det fint att va vid liv, eeen daaag tiiiil"

Sen gick jag till jobbet.

Åh igår när jag gick ifrån jobbet 00:20 gick jag in på 7/11 och skulle köpa kattmat. Deras kortmaskin var trasig och en arg liten blondin stod och skällde på kassören för att han bara tog cash och att hon minsann inte hade några cash. I mitt inre hörde jag en självbelåten Homer Simpson fnissa åt henne. Hon gick argt därifrån och det var min tur. Det var då jag insåg att en av mina två tio jag hade i fickan var en 50öring. Förnedringen var total och jag började skämmas över att ha gjort samma fadäs som den föregående kunden. Då hörde jag en liten röst bakom mig. Jag vände mig om och där stod en jättesöt tjej som bara

-Hur mycket fattas?
-2 spänn..
-Jag har två spänn!
-åh tack så himla mycket!

Änglar finns. På seven eleven.

3 kommentarer:

Magnus sa...

hej hej.
jag heter magnus och har nu sällat mig till arbetarkollektivet.

bi - satsen sa...

magnus, be nice.

Magnus sa...

jag är nice... tyckte jag.
oroa dig inte!

och roa dig kungligt i småland nu.
vi hrös.