söndag, juni 10, 2007

9 tankar i en bil

1.Åar är fina.speciellt om dom går inne i skogar.

2.Bara mellan göteborg och Borås finns cirka 100.000 fildelarpinnar.Vem har satt upp alla dom? Utöver det finns finns det cirka 20.000 andra lite större pinnar som sitter med större mellanrum plus viltstängsel med cirka 100.000 pinnar på båda sidor av vägen.
Är det olika crews som sätter upp olika sorters pinnar och har dom en slags klassfördelning där dom som sätter upp dom små tätpinnarna är lite ofinare än dom som bara sätter upp pinnar var 50e meter och dom som sätter upp viltstängsel och måste knata i skogen och ha sig är jättelångt ner som dyngbaggar i hierarkin?

3.fyfan vad varmt.

4.På sommaren spelas det väldigt mycket techno på radio. Dagens lågvattenmärke var en untsa-untsa version av FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, med nån grabbig lumpenpolar-grupp som hette "cowboysarna".

5.Per gessles nya låt låter som att den sjungits in av skurt eller gollum.Scary.

6.Vilken jävla tajming jag hade när jag slog på radion i bilen och Schmarros ljuva stämma helt plötsligt dansade ur högtalarna.

7.Jag HAR faktiskt en vän med en bil.

8. Efter att man kommit över x10 så blir etttusenetthundraelvans gångertabell oväntat svår.Iallaalla för en person som gått matte B 3 gånger.

9.Oh titta, nu är vi framme.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag e vännen me bil... Puss på dig gubben

Schmarro sa...

jag är vännen på radion. puss på dig gubben.

Magnus sa...

och jag är vännen med kameran...

tack för igår, jag hade trevligt hela dagen.
idag har jag brännt upp kroppen på bryggan i mollösund tillsammans med damerna. härlig dag.
hoppas resan hem gick fint trots vinet.
vi ses.

Anonym sa...

vafan skrev inte mange puss för?