onsdag, juni 06, 2007

Bränd

Jag ska från och med nu aldrig säga emot vad schmarro säger.Hon sa åt mig igår att jag skulle gå in i skuggan och jag borde ha lyssnat. Nu kliar det.Och jag är flammig på armarna och bröstet.Dumma dumma dumm sol. Och dumma mig. Men framförallt dumma dumma dom sjuka barnen i Helsingborg som gjorde det här sjuka!

Okej man kan ju tycka att det händer en himla massa hemskt hela tiden och att folk dör till höger och vänster, och att det är hungersnöd, aids och folkmord och att några kaniner är väl småpotatis i det stora sammanhanget. MEN, det struntar jag i just nu, för jag blir rätt skraj när barn är så kalla att dom kan dränka ett gäng kaninungar, lägga blommor i deras munnar och skriva en lapp till ägaren "tråkigt det här med kaninenerna" typ. Det är värsta Hannibal Lecterbeteendet. Children of the Corn. In på terapi. "Pojksträck". Pyttsan.

Inga kommentarer: