onsdag, juni 06, 2007

sala -dödens stad

Idag fick Claire en liten släng av hemlängtan. "willyy, im in a foreign country and cant understand what anyone is sayying". Hon fällde nog nästan en liten tår tror jag oxå. Egentligen hade jag precis tänkt att gå och lägga mig men tog ner henne en sväng till den lilla båten med palmerna vid södermälarstrand och drack några öl med Jansson för att muntra upp henne. Sen lämnade jag henne där och gick hem så hon fick bli kompis med Jansson och hans polare utan mig som stödhjul. Det är viktigt att hon blir en självständig svensk!

Till Schmarros ära kommer här två bilder ifrån Sala från söndagseftermiddagen. Det var helt dött.I sala alltså. Jag har namngett den här minikollektionen "sala -dödens stad".



2 kommentarer:

Magnus sa...

va härligt det är att du börjat photoshoppa dina bilder willie. och denna kameran är sjukt mkt bättre än den gamla mobilen, eller är det en riktig kamera?

weee, nu kommer du i övermon, vilken tid kommer tåget?

bi - satsen sa...

meh, här photoshoppas inte! jag klickar på automatknapparna i Iphoto...jag har ingen skill. Vet inte vilket tid, typ på kvällen nån gång, har inte beställt biljett änän.