tisdag, juni 26, 2007

en liten saga

Någonstans på kocksgatan finns det en lägenhet. Det är inte en speciellt stor lägenhet, men ägaren; en liten pojke i sina bästa år, tycker om den.
I lägenheten finns ett litet kylskåp från efterkrigstiden(höhö, desert storm då eller? -Papadahl) och i kylskåpet finns följande inventarier:

1.senap
2.ketchup
3.remouladsås
4.lingon lättdryck
5.7 starköl
6.12 folköl.

vem ÄR jag?

Förövrigt såg jag precis Göran Gillinger.Eller nej det gjorde jag inte, jag TRODDE att jag såg göran gillinger tills jag insåg att han nog inte ser likadan ut som han gjorde -97. Eller gör han det?

4 kommentarer:

helenkan sa...

Tyvärr men jag tror att han gör det. Det känns så.

Schmarro sa...

prognos för göran var redan från början att han skulle bli lätt fetlagd och en riktigt GO kille. huruvida detta skett eller inte har jag ingen aning om.

Anonym sa...

Ja vem e du egentligen???

Cidden sa...

Det kan ha varit Görans tvillingbror. Eller så kan du kolla här: http://www.gillinger.net/