torsdag, juli 05, 2007

får får får?nej dom får svarta får.

Min lilla mamma och hennes barn, det vill säga bland annat jag själv har alltid varit lite av släktens(nu finns det ju faktiskt delar av stora tjocka släkten som jag faktiskt gillar så jag svartmålar inte hela bunten) svarta får. Större delen av vår släkt är och var rätt konservativa K-R-I-S-T-N-A och inte så himla party och jag, mamma och mina syskon passade aldrig riktigt in. Jag var downright weird och syrran blev som dom flesta 15 åringar emo och hade palestinaschal och rökte.
Detta var inte populärt hos mammas syskon(eller asså rökandet var väl inte så himla poppis hos morsan heller, men det är ju lite förstålit) som själva hade barn i strax under vår ålder och var lite skraja för att syrrans unruly behaviour skulle smitta av sig. Nu börjar dom en efter en bryta sig loss från sitt liv i dom djupa skogarna och gammelbaptistiska ideal och göra revolt! Senast att joina våran revolution är mina två småkusiner. Här är en av dom som min syster precis skickade en bild på och som tydligen blivit schalbärare. hejhej för tonårsrevolten!

1 kommentar:

Anna sa...

Det där är Lina va?
:)