fredag, juli 13, 2007

Ok, jag ljuger ibland.

Nänä såklart jag inte stannade inne och tittade på tv. Det verkar som att folk har gått ihop och gjort det till en grej att ringa mig precis när jag sitter och skriver att jag ska sitta inne och ta det lugnt. Janni ringde och meddelade att hon var i stan och det är klart jag inte kan säga nej till henne om hon vill ut och dricka öl. Så iväg till "Min bror och jag" bar det av. Eller först stars and bars(där vi inte kom in för att Jannis lillasyster var för liten). 'Min bror och jag' är typ nytt verkar det som och ligger mittemot Kellys, Sejdeln och Kings head(förträffliga sunkhak) på andra långagatan. Det som är roligt med det är att det är fint och nytt och fräscht, har bolllampor och mosaikbar men ändå är billigare än sunkhaken mittemot. Ölpaket (en på glas och en på flaska) 49 spänn. Helt klockers. Jag tror att det blir många besök under min vistelse här.

Blev väldigt glad över att Janni kommit ner, behöver mer häng här i götet. Och på söndag kommer både Håkanbråkan och PippyD ner. Håkan skall visserligen på svensexa i Danmark(Svensexor är dom enda festerna Håkan går på nu för tiden.Det är typ VARJE helg.) och PippyD vet jag inte vad han ska göra. Men det känns skönt att få förstärkning.

Inga kommentarer: