söndag, juli 08, 2007

Midsommar..igen?

Som första aktivitet på semestern åkte jag igår ut till midsommarkransen med Elin och Becka och gick på en quaint liten tillställning i .. nån form av hus. Sen blev det efterfest hos mig som dom små göteborgskorna dominerade med GeorgeMichaelvideos på youtube. Imorn ska vi alla tre ta tåget ner till staden där jag föddes.Götlaborg.

Imorse när jag vaknade bakfull och tänkte borsta tänderna gick inte det för det låg en katt i handfatet och sov. Jag och håkan gick och letade brunchställen men det verkar inte finnas några bruncher på sommaren så det fick bli en wok. Sen gick jag och hängde med Elin å Becka igen och nu måste jag fixa iordning allt inför resan imorn. Vilken dagbok det blev idag.

ps.Jag börjar även misstänka att Elin är radioaktiv för hon blir så lätt suddig på kort.









2 kommentarer:

Julia sa...

hahaha vad fint med pesto i handfatet. och bacon ligger förstås och pressar sig mot din vänstra armhåla
kram

Anonym sa...

haha, ja fast just denna natt låg han faktiskt och snarkade mig i örat istället!