söndag, juli 29, 2007

vem har kräkits?

I lägenheten jag befinner mig i nu star det ett gang dvder. Vi har precis kollat pa the Science of sleep som var ratt grym,mycket battre for mig an The Eternal Sunshine of the spotless mind eftersom den filmen gav mig svara panikangestattacker. Hursomhelst kollade jag precis igenom dvd-kollektionen som den rattmatige agaren till lagenheten lamnat efter sig. Fyfan, jag mar lite daligt nu. Det är Lets Dance, Save the last Dance, Dance with me, Stage Fright, Uptown Girls, Love is in the air,love is everywhere, love is a fucking sellout, wtf. Det ar BARA reese witherspoon, sandra bullock och Tom hanks. Det ar som att Richard Gere kommit in i den har lägenheten och fontänkräkits ur sig dvder. Jag hittade tillsist iaf March of the Penguins som jag inte sett sa nu ska vi kolla pa den.Jag glömmer alltid bort vad han heter. Den aldre morkhyade snubben som pratar i den filmen. Morgan Freeman, just det ja, fan vad svart det ska vara att komma ihag honom. Som Birds are not meant to be caged, their feathers are just too bright. Hur fan kan man glomma bort en snubbe som sager sa grymt ostiga men coola grejer.

Inga kommentarer: