tisdag, juli 03, 2007

gottochblandat


Claire jobbar på sin lungcancer i vitabensparken tidigare ikväll. Sen kom jansson och jakob(eller nej han var redan där förresten). Jansson hade rakat av sig håret på fyllan och försökte dölja det med en keps. Han såg ut som Tom Hanks i Philadelphia.

Igår spelade jag basket med Robban och Julia. Julia vann, fast jag sköt snyggast.Basket är faktiskt en stilsport.

På vägen hem hittade jag en söt råtta på kocksgatan. Alla var rädda och skrek "iih iih", men inte jag, vi blev kompisar jag och råttan. Kaka söker maka.

Här sover jag i fatbursparken(eller?bofilsbåge?wtf?) Bilden har jag tagit med fötterna.

3 kommentarer:

Schmarro sa...

det ser ut som du ligger och blottar dig. snuskhummer.

bi - satsen sa...

det är ju det jag gör, count the fingers SAOLsistah!

Anonym sa...

It's always sunny in Philadelphia.

/tom hankz