måndag, juli 02, 2007

In a situation like this......there is only one thing a man can do...STRUT!

Halv 8 BEEP BEEP blev jag väckt av mina vänner Docenterna och deras tankar om huruvida det är bra att ha bensin i blodet eller inte.Jag tror att det kan vara bra, men att kan vara dåligt oxå.Ok watevva.

Solen lyser på södermalm så man tror hela alltet kommer smälta. När jag kom ut på gatan för 10 minuter sen(07:50) och kände sommarvärmen tänkte jag tyst för mig själv(eller jag sa det nog högt oxå) ..."there is only one thing a man can do...strut!", tryckte på playknappen och "Kom igen Lena" sprakade ut över Kocksgatan. I takt med håkans blåssektion och hockeykör tog jag långa kliv och gick med näsan i vädret, händerna i fickorna och huvet i det blå den långa vägen till jobbet via Katarinavägen där jag kunde se ner på sommarstockholm och tänka att jag är nog är coolast i hela stan just nu. Shit vilken bra start. Kom igen Lena.Vad skulle vi annars göra?

Inga kommentarer: