söndag, juli 01, 2007

Bring tea for the tillerman, steak for the sun


Jochen och jossan i vitabensparken igårkväll.

där vi byggde en resonanslåda av en baginbox för att få upp volymen på musiken.

Det kanske inte syns men jag tappade min dosa från bron.Den ligger på gräsmattan.Casualty of walk.

Och så här såg bron ut när jag och jakob gick på den.

Och så här såg vi ut när vi fortsatte in i skogen.


Och den här fyndiga frisören hittade vi på vägen tillbaka. Jag trodde "cut the crap" och "saxåfön" tog priset.Men icke sa nicke.
Såhär ser pesto ut uppochner.
Och så här snygg är jag när jag lånar claires solglasögon.

2 kommentarer:

Schmarro sa...

claire?! har inte hon stuckit ännu? glömde hon glajorna? eller gör hon en jane?

frågorna hopar sig i new york. vänligen återkom.

/C och T

Anonym sa...

My plane is on Thursday! Hope you are all having fun in New York,
Claire x